Jakub Turek
echo $_blog;

Landing page to strona docelowa mająca jedno zadanie: nakłonienie użytkownika do wykonania oczekiwanego działania. Takim działaniem może być zakup produktu, zapisanie do newslettera, założenie konta w serwisie, pozyskanie danych klienta, itp.

Dla kogo jest Landing page?

Landing page jest stroną konkretną, zawiera tylko najpotrzebniejsze informacje, które pomogą w osiągnięciu celu. Landing page jest tworzona z myślą o jednej akcji/promocji. Często, strony tego typu, są tworzone „na chwilę”, by po osiągnięciu celu (zebraniu danych, sprzedaży wszystkich egzemplarzy książki) pozostać zamknięte lub zapomniane.
Jeśli chcesz zaprezentować swiatu swój produkt, usługę lub stworzyć bazę mailingową klientów, landing page jest dla Ciebie.
Zaletą strony docelowej jest koszt wdrożenia, który jest zdecydowanie niższy niż kost wdrożenia firmowej strony internetowej.

Must have czyli podstawowe elementy landing page

Dobry landing page to taki, który osiąga cel. Aby go osiągnąć, musi przekonać klienta do wykonania określonej akcji w jak najkrótszym czasie. Dlatego strona docelowa powinna się charakteryzować kilkoma ważnymi elementami:

  1. Nagłówek czyli szybkie wyjaśnienie „o co chodzi?”. To pierwszy tekst jaki zobaczy klient wchodząć na Twoją stronę.
  2. Zdjęcia lub video – graficzne przedstawienie oferowanej usługi.
  3. Zalety Twojego produktu – czyli przedstawienie klientowi, że to co właśnie widzi jest najlepsze.
  4. Dane adresowe – daj możliwość kontaktu z Tobą. Mimo szczerych chęci klient może nie znaleźć wszystkich interesujących do informacji. Pozwól mu się z Tobą skontaktować.
  5. Wezwanie do działania. Najważniejszy element. Powód dla którego istnieje landing page – call to action.

Zastosowanie się do tych punktów napewno zwiększy szansę na uzyskanie pożądanego efektu, należy jednak pamiętać, że nie dają one gwarancji sukcesu.

Chcesz zamówić landing page?

Nic prostszego – skontaktuj się ze mną.
Tworzę responsywne strony internetowe, pomagam w wyborze serwera, doradzam i szkolę.